Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Emma - 25 februari 2012 03:43

Usch och fy, vaknade imorse å va helt fucked up i halsen och huvudet. Funderade på om jag skulle ringa å sjukanmäla mig eller inte, känns dock som vi behöver varenda krona så jag lät bli. Så nu sitter jag här på jobbet alldeles kallsvettig, ont som f*n i halsen och hostar och nyser om vartannat. Men jaja det är iaf "bara" 3 1/2 tim kvar.

Steg upp "imorse" kl 13 då jag hade så ont i huvudet och halsen så jag inte kunde ligga kvar längre. Tog en rök och bara var en stund då karln och barnen va på gymmet, hittade lite energi till att göra mig en macka och så tänkte jag göra mig en kopp o´boy, men mjölken va ju självklart slut :( så det fick bli en av ungarnas festis, med jordgubbsmak :) Kröp ner i soffan och slog på ett avsnitt av Hem till gården, hann nästan se klart innan barnen kom hem å härjade :)

Gjorde hemmagjorda hamburgare idag, mums! Sen vart det matkoma en timme innan det var dags att åka till jobbet.

Ne nu larmar det här så ja ska kolla vem det kan vara.

Hörs imon om jag orkar! 

Presentation


Mitt liv - helt enkelt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards